Pomoc, FAQ - często zadawane pytania
- Jak można zapłacić, jakie metody płatności obsługujecie? »
- Jak mogę dokonać zakupu, kiedy następuje dostarczenie kwiatów? »
- Regulamin zamówień naszej kwiaciarni »
- Czy mogę zamówić coś innego niż widać w ofercie? »
- Czy kwiatami należy się opiekować, jeśli tak to jak? »
- Polityka ochrony prywatności »
Regulamin zamówień naszej kwiaciarni
1) Właściciel serwisu
Serwis oraz sklep internetowy kwiaciarni » prowadzi firma:
Kwiaciarina Ola
ul. Rapackiego 19
86-300 Grudziądz
tel +48 693 728 277
formularz kontaktowy e-mail »
Firma zarejestrowana jest przez prezydenta miasta Grudziądza i
wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 6412-016645/01. NIP 876-148-15-14, REGON 871254520.
2) Zamówienia
- Nasza polityka prywatności znajduje się tutaj.
- Firma przyjmuje zlecenia na dostarczenie kwiatów przez internetowy sklepik » , telefonicznie lub mailowo » oraz w siedzibie naszej firmy ». Preferujemy złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Opłacenie zamówienia następuje poprzez sklep internetowy lub wpłate / przekaz na konto bankowe.
- Towar dostarczamy na terenie miasta Grudziądza i w najbliższych jego okolicach, czyli do 30km od miasta.
Kwiaty doręczane są przez cały tydzień w terminie wybranym przez zamawiającego. Zamówienie może być doręczone już w tym samym dniu w którym złożono zamówienie. - Koszt dostarczenia towaru w granicach miasta jest bezpłatny dla bukietów widocznych w sklepiku internetowym. Dostawy nocne (tj po 21 i przed 9 rano) wymagają kontaktu z kwiaciarnią (może być wówczas wymagana dopłata).
- Zamówienie kwiatów poza miasto Grudziądz wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola w koszyku (dodatkowa opłata w zależności od odległości licząc po głównych drogach wyjazdowych z miasta). Dostawa dalej niż 10km od miasta wymagają zamówienia produktu za minimum 100 zł.
- W interesie klienta leży podanie prawidłowych danych adresowych odbiorcy, w szczególności warto opisać miejsce dostawy jeśli adres jest trudny do zlokalizowania (nie oświetlona ulica, brak oznaczenia numeru domu, nie sprawny domofon itp.).
- Firma dołoży wszelkich starań aby rozwiązać ewentualne problemy z dostarczeniem kwiatów. Dlatego warto jest podać swój telefon (komórkowy w szczególności) oraz odbiorcy kwiatów, jeśli jest znany, aby móc przedzwonić z miejsca doręczenia kwiatów i rozwiązać ewentualne problemy (np. nie działający domofon - nie możność dotarcia do adresata).
- Firma nie odpowiada za kłopoty spowodowane podaniem błędnych danych adresowych przez zamawiającego oraz ignorowaniem komunikatów na stronie.
- Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem to spróbuje zostawić przesyłkę u najbliższych sąsiadów (na recepcji dla zamówienia do hotelu), jeżeli i to okaże się niemożliwe, to skontaktujemy się z zamawiającym. Możliwa jest ponowna, bezpłatna dostawa kwiatów w Grudziądzu w przypadku nie zastania adresata, prosimy zaznaczyć to w uwagach do zamówienia (uwaga ta nie obowiązuje 14 lutego, 8 marca, 26 maja).
- Zamówienia składane na około 4 godziny przed planowaną dostawą prosimy dla pewności potwierdzić telefonicznie przed złożeniem ich drogą elektroniczną, szczególnie gdy miejsce dostawy jest poza Grudziądzem lub podczas popularnych dni jak 8 marca, 14 lutego lub 26 maja.
- Zamówienie opłacane przekazem pocztowym powinno być złożone na około 3 dni przed terminem dostarczenia (ewentualnie można podesłać skan/zdjęcie wykonanego przekazu pocztowego na nasz adres e-mail).
- Złożenie zamówienia drogą elektroniczną (np. sklep internetowy) lub telefoniczną uznawane jest za zawarcie umowy na dostawę kwiatów i oznacza konieczność uregulowania powstałego zobowiązania przez jeden z wybranych kanałów płatności lub tradycyjny przekaz pocztowy czy wpłatę gotówki w siedzibie firmy.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu, wszystkie odstępstwa od postanowień tego regulaminu należy uzgadniać wcześniej z obsługą sklepu.
- Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie po uprzednim jego opłaceniu poprzez przelew na nasze konto bankowe lub płatność elektroniczną przez internetowy sklepik (karta, przelew bankowy). W niektórych przypadkach możemy zrealizować zamówienie po okazaniu dowodu przelewu, należy kontaktować się z obsługą sklepu. System internetowych płatności obsługują firmy PayU, DotPay oraz PayPal.
- Nie możemy gwarantować precyzyjnych godzin dostawy w takie dni jak 21 stycznia, 8 marca, 14 lutego, 26 maja, 6 grudnia, jednak postaramy się spełnić życzenie klienta. W święta państwowe kwiaciarnia może realizować ograniczone dostawy kwiatów, gdyby dostawa wybranego bukietu była nie możliwa kwiaciarina skontaktuje się z zamawiającym.
- Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wystawiamy faktury VAT (wystarczy zaznaczyć odpowiednie opcje podczas zamawiania, wysyłka faktury jest bezpłatna).
- Odmowa przyjęcia kwiatów przez osobę wskazaną w zamówieniu oznacza zrealizowanie usługi. Nie odebrany bukiet można odebrać z siedziby naszej firmy we wskazanym przez nas terminie. Odmowa przyjęcia kwiatów przez odbiorce zostanie zgłoszona osobie zamawiającej w możliwie jak najszybszym czasie.
- Kwiaciarnia nie dołączy bileciku jeśli będzie zawierał on treści nie zgodne z prawem (np pogruszki czy obelgi w stosunku do dowolnej osoby).
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn w terminie 10 dni od zrealizowania zamówienia zgodnie z ustawą (Dz. U. nr 22, poz. 271 z późni. zm.). Ustawa ta wyłącza jednak możliwość rozwiązania umowy dla produktów ulegających szybkiemu zepsuciu (np. kwiaty cięte), spożywczych oraz gdy towar był używany lub został uszkodzony. W przypadku określonym w ustawie możecie Państwo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od doręczenia towaru odsyłając do nas zakupiony towar łącznie z pisemnym oświadczeniem o rezygnacji. Oświadczenie musi zawierać informacje o numerze zamówienia oraz imieniu i nazwisku osoby, która zakupiła towar. Gwarantujemy w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru, jednakże koszty odesłania towaru pokrywacie Państwo z własnych środków. Zwroty odsyłamy jedynie w formie przelewu bankowego na konto lub w formie obciążenia zwrotnego na kartę płatniczą użytą do opłacenia zlecenia.
3) Towar
- Gwarantujemy świeżość kwiatów zakupionych w naszej firmie, jednak oczekujemy, że będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.
- Bukiet jest dziełem artystycznym i dlatego dopuszczalne są małe zmiany w stosunku do oferty ze zdjęć.
- W wyjątkowych przypadkach zachodzić może konieczność zastąpienia jednych kwiatów innymi - z powodu braku danego towaru (szczególnie dotyczy to zamówień składanych na "ostatnią chwilę"). Zawsze jednak produkt którym zastąpimy ten brakujący będzie podobnej jakości - nie gorszy, w podobnej cenie, kolorze czy ilości. Tak aby wygląd wiązanki oraz cena za bukiet była zachowana, a klient był usatysfakcjonowany.
W przypadkach konieczności wprowadzenia większych zmian skontaktujemy się z zamawiającym kwiaty w celu ustalenia szczegółów. - Reklamacje można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną w terminie 5 dni licząc od daty otrzymania zamówionych produktów. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 24h od jej otrzymania.
4) Inne postanowienia
- Przeglądarka internetowa użytkownika powinna akceptować pliki tymczasowe typu cookie.
- Nie odpowiadamy za niemożność dostarczenia kwiatów do takich miejsc jak: jednostki wojskowe, szpitale zakaźne, specjalne strefy z zakazem wstępu (więzienia i podobne). W przypadku zaistnienia opisanych powyższych okoliczności firma zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o tym fakcie i jego przyczynach.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia, po dokonaniu jego opłaty zwracamy wpłacone środki pomniejszone o 5% kosztów manipulacyjnych. W przypadku nie możliwości zrealizowania zamówienia z winy kwiaciarni - 100% środków.
- W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego.
5) Reklamacje
- W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy wysłać informacje (podając szczegóły jak numer zamówienia, telefon i email kontaktowy) przez dział 'kontakt'.
- Klient może złożyć też reklamację na piśmie - nasz adres pocztowy znajdziecie Państwo w dziale 'o nas'.