Pomoc, FAQ - często zadawane pytania
Jak mogę dokonać zakupu, kiedy następuje dostarczenie kwiatów?
- Kwiaty doręczamy bezpłatnie przez cały tydzień (poniedziałek-niedziela), standardowo w godzinach od 8 do 21 (możliwa jest też dostawa nocna, prosimy o kontakt). Wybór daty oraz sugerownych godzin dostawy kwiatów pozostawiamy Państwu. Możemy zrealizować doręczenie również w święta lub w innych godzinach (na przykład w środku nocy) ale wymaga to konsultacji z nami przed złożeniem zamówienia celem ustalenia szczegółów.
Dostawa kwiatów możliwa jest tego samego dnia w którym złożono zamówienie, dowozimy kwiaty nawet w ciągu 1-2h.
- Samoobsługowy sklep internetowy, gdzie mogą Państwo kupić kwiaty i zlecić ich dostarczenie, znajduje się w dziale:
sklep internetowy on-line »,
można też zamówić kwiaty drogą telefoniczną (24h) +48 693-728-277
lub poprzez pocztę e-mail »
oraz w siedzibie naszej firmy » w Grudziądzu.
- Zamawianie jest dziecinnie proste i nie odbiega od zakupów w innych sklepach internetowych, pomyśleliśmy o wielu rzeczach by ułatwić Państwu zamówienie oraz zadbaliśmy o bezpieczeństwo płatności online (całość procesu chroni protokół SSL). W razie pytań o działanie sklepu można zawsze zadzwonić pod numer +48 693-728-277,
- Aby dowiedzieć się więcej o danym produkcie z naszej oferty, wystarczy kliknąć na miniaturce interesującego nas towaru ze sklepiku, uczciwie opisujemy nasze produkty a zdjęcia przedstawiają nasze bukiety w wersji podstawowej (nie mamimy Państwa bukietem w wersji luksusowej jednocześnie podając kuszącą cenę za najprostszą i najmniejszą wersję),
- klikniecie na przycisk "kupuję" powoduje dodanie towaru do wirtualnego koszyka, można go później z niego usunąć jeśli zmienią Państwo swoje zdanie. Kosz wyświetlany jest też w prawym, górnym rogu strony gdy znajdują się w nim produkty,
- gdy dokonają Państwo wszystkich zakupów prosimy wybrać preferowany sposób dostawy do odbiorcy (formularz znajduje się w koszyku). Można wybrać dostawę do klienta przez naszego posłańca lub odebrać zamówienie osobiście,
- po kliknięciu na przycisk "zamawiam" przechodzą Państwo do strony na, której należy podać podstawowe o adresacie kwiatów i o sobie. Dane te są wymagane do prawidłowej realizacji płatności i całego zamówienia,
- na tym etapie mogą Państwo założyć swoje osobiste konto aby później logować się do sklepu na swój unikalny login oraz hasło, bez konieczności ponownego wypełniania informacji o sobie. Zarejestrowani klienci mogą też korzystać z innych udogodnień takich jak zdefiniowana lista odbiorców przesyłek kwiatowych i inne,
- na stronie wybieramy też datę i czas dostawy oraz można wybrać bilecik i podać jego treść. Bilecik zostanie nieodpłatnie dodany do przesyłki,
- po wypełnieniu formularza i potwierdzeniu danych, zamówienie zostaje złożone i zapisane w bazie danych (co oznajmia stosowny komunikat). Ponieważ nie jest jeszcze opłacone, przechodzimy do wyboru sposobu zapłaty za zamówienie,
- po wybraniu sposobu zapłaty za zamówienie (np. płatność kartą kredytową) klikamy przycisk "do kasy". W tym miejscu przechodzą Państwo do wybranego centrum autoryzacyjnego (firmy PayU , DotPay S.A lub PayPal). Skierowani mogą być też Państwo na stronę wybranego banku, gdzie dokonają Państwo przelewu zgodnie ze wskazówkami na stronie. Poufne informacje podawane na tych stronach nigdy nie są przekazywane do naszego serwisu! Kwiaciarnia zostanie jedynie poinformowana o dokonaniu opłaty w danej wysokości na nasze konto.
- po dokonaniu opłaty przejdą Państwo na stronę z podziękowaniami a wasz koszyk zostanie opróżniony. W przypadku niepowodzenia transakcji bądź jej anulowania, wrócą Państw na stronę gdzie można wybrać inny sposób opłaty za zamówienie lub podjąć kolejną próbę zapłaty np. z wykorzystaniem karty płatniczej. Realizujemy wyłącznie zamówienia opłacone z góry (od tej reguły stosujemy czasami wyjątki - wystarczy sama kopia potwierdzenia nadania przelewu z banku, PDF albo skan druku wpłaty gotówkowej/przekazu).